söndag 3 april 2011

Nä det blev inte som jag hade tänt mig alls.

Jag köpte en Ram för ett par månaders sen, sen har jag beställt lite delar. Det är lite delar kvar innan det går att cykla på den har ju fixat styret, dock verkar det som att det är något som inte stämmer styrstammen går inte på gaffel.

Jag har varit lite osäker på om jag ska bygga klart eller om jag ska sälja allt. så jag fråga dom som vet bäst.
Mina vänner på Fixedgear.se. Av deras råd så montera jag ihop det med lånade delar från gulafaran.

 
Dom e fan fina dom på forumet.




Jävligt fint när man bli påmind om saker man lovat att man ska göra, alltid kul när folk gillar det man skriver också. Hur som helst så nu är det nog bara distanser som sakana för jag la just denna .


Tack alla för att ni finns, nu ska jag krypa ner i sängnen med H och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar