tisdag 26 april 2011

DIY: Mobilhållare till axelrems väska.

Jag har ju en mobil/ipod väska till min väska så jag kan ha min ipod och telefon nära när jag cyklar, kanske inte jätte nödvändigt men det är rätt nice att inte ha så mycket i fickorna och sladden till ipoden hamnar alltid i ett jävla trassel. Så jag sydde mig en egen, M på jobbet tyckte den var kanon och nu har jag gjort en till honom med.




M har en Iphone men det borde inte vara något problem då det går att justera lite. Rätt nöjd med den hoppas den sitter bra på hans väska.

1 kommentar:

  1. well done!

    o ang min puls så är 165 lite för högt för mig att ligga på, ju bättre kondis jag får desto lägre vilopuls och maxpuls. (Brukar/ska ligga omkring 150 när jag springer).

    Jag toppar MAX 179 i tex galen combat.

    SvaraRadera