söndag 24 april 2011

59m31s - pure

What a great week!

Min Klocka sa detta till mig när jag satt och vila efter att ha sprungir till jobbet, Jävlig fint att klockan tycker det själv tycker jag väll inte att det var en dålig men jag kunde helt klart kunna gjort bättre. Dock så sa klockan tidigare i veckan att jag gått upp till "Fitnes level - very good". Den är rätt rolig min klockan.

Var och handla ett par nya löptights igår och kände att det var dax att testa hur bra det gick att springa med dom och det var en stor skildna på min gammal långa storm tights och mina nya 3/4 sommar tights.


Snygga som fan är dom. man ser så jävla snabb ut i tights. nu är jag kanske inte snabb men känns snabbt. fungar jävligt bra med mina skor men längtar tills jag får mina fivefinger och mina race skor.

Har testat elljus spåret här ute där jag bor, 3,2km långt och kuperat som ett helvete. tog 2 varv i fredags, H följde med på det första men hennes dagsform var inte på topp, hon var nog lite trött från passet dagen innan. men det var trevligt att springa på grus och skogs stigar.

Trode nästan att det inte skulle gå så bra att springa idag eftersom jag kände mig lite sliten efter cykelturen igår. Det gick så här bra:




min bike pod säger dock att det är 11,20km och min telefon-gps hävdar att det är 11,90km. lite oklart hur långt jag har till jobbet med andra ord men tiden är inte någon diskussion 59min 31sekunder. så sjukt skönt att komma in under 1 timme till jobbet, det finns mer att hämta också.


så svettig, så nöjd, så jävla het.

1 kommentar:

  1. bra jobbat. skriv gärna lite om träningsupplägg och vilka lopp du ska köra!

    SvaraRadera