söndag 24 april 2011

Hur gick det här till ??

Jag fick ett par arbetsbyxor för ungefär 1,5 - 2 årsen som när jag fick dom så satt dom helt okey, om jag inte mins helt fel var dom lite trånga. men dom fungera bra att jobba i.

Den 27 april 2010 så satt dom inte alls så bra.


I höstas så satt dom förjävla dåligt och jag köpte ett spänband som jag har haft som skärp, det har fungerart lite så där. Igår så kom våra nya arbetskläder och det hade blir en fel packning så jag fick ett par byxor en storlek mindre än jag hade beställt, E frågade om jag kunde ha dom ändå.

Jag testa dom, till min stora förvåning så passa dom bra. Jag blev fan skit nöjd när jag kunde ha dom. Jag komm på att jag har ett par byxsor i samma storlek långst in i mitt skåp som jag har testat och verkligen inte kunnat ha, helt underbart att dom passar nu.

Så jag kom på den gamla bilden (ovan) och besluta för att göra om det. Så jag satte på mig dom gammla byxsorna, samma byxor alltså och resultatet blev detta:


Ganska exsakt ett år senare, dom ramlar nästan av mig. Det känns kanon.

Mest troligen så har jag H att tacka för det så jag tänker tacka henne för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar