söndag 27 februari 2011

Jag skäms.

Jag har prata rätt länge och mycket med dels H, men också med lite andra. Jag vill ha en ny mobil och jag vill ha en riktigt bra mobil.

HTC desire HD

Det är helt klart top3 på marknaden just nu. LG optimus 2x har jag tittat lite på men jag gillar inte att UI ser ut som en iPhone copy. Hur som helst jag fick frågan

-varför.

Jobbig fråga men nu har jag beställt mig en ny mobil. När jag hade beställt den och tyckt ja på att jag godkänner att mina pengar dras så kände jag en enorm skam och jag kände att jag gjort något fel, något jag inte fick göra. Jag började direct leta efter något att dölja vad jag gjort

-Beställa spel till H
-Diska
-Köpa massa LCHF-böcker på cdon

Det kändes så fel av mig att köpa något riktigt fint till mig själv något jag verkligen vill ha, jag har förtjänat att köpa den flera gånger om.

-min gamla håller på att gå sönder
-jag jobbar jävligt hårt
-jag är alltid snäll

Så varför känner jag denna skammen?
Jag åkte hemifrån för att inte beställa upp resten av pengarna för att "köpa" bort klumpen i själen.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar: