torsdag 3 februari 2011

Jag är fan bäst.

Jag har nu packat ihop allt kastat skit mycket saker, jag har till och med packat ner allt som man kan äta på/med. Det finns inga matlådor så det blir grädd-turk-kvarg resten av veckan. Iallafall på jobbet hemma finns ingen skål, har dock en tom matlåda i väskan den kan man äta ur.

2 dagar kvar. Av alla mina vänner kommer T sen kommer L,
Av H's vänner kommer M

Vissa av mina vänner måste jobba t.ex. M C E
Hon som räknar hundar och han som kör taxi hjälper en annan att flytta.

Det är väll iofs alla mina riktiga vänner.
Well, mina lossas vänner suger, det kan ju vara därför jag inte är vän med dom.

Det är okey att säga att man inte vill, det är inte okey att ignorera frågan och lossas att man inte visste.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar