onsdag 9 februari 2011

DIY: Märka nyckel

Man kan köpa färdiga lösningar på detta problem men hur kul är en färdig lösning egentligen, man får inte "fixa" och så ser det ut som alla andras.


2 nyckalr som ser lika ut. man tar självklart fel nyckel först varje gång. så då är det ju bra om man kan fortsätta och ta fel eller lösa problemet.

Eftersom jag är sambo med min TJEJ så har jag tillgång till detta.



Massa roliga färger men jag föll ändå för orange, för övrig samma färg som H hade på sig på våran första dejt. inte så svårt att komma ihåg då vi bara varit tillsammans i 3 veckor.

åter till mitt fixande. eftersom jag har haft ett förflutet som ghotare så har jag måla massa nagellack, typ minst 3 gånger. (mycket kort period som ghotare typ 6 månader för 10-15 år sen)



Jävlar vad jag kan ta bilder med rörelseoskärpa och med dåligt ljus med min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar