onsdag 23 februari 2011

HELVETE, det går inte som jag vill.


Medan jag fortfarande var vid min "sinnse fulla bruk" så som det fint heter, iallafall då passa jag på att bygga om lite i mitt lilla akvarium eller jag tog mest sönder. hur som helst så tycker jag att det blev bra. Jag är sjuk idag kanske mest troligen döende, (ja det stog i mitt tidigare inlägg)

Hur som helst så är alla mina snytisar slut


Det här är altså inte bra då mitt huvud produerar litervis med snor och det finns inte något stopp på det heller. Jag gav mig ut på jakt och hitta


inte till någon hjälp alls, dom var inte ens goda :(


Äntligen lite tur, Fick tar på H på hennes lunch rast och hon tala om var jag skulle kunna hitta flera och det fanns 4 paket snytisar där, Det fanna en väldans massa mera. men det går vi inte om på nu. nu ska jag snyta mig .

1 kommentar:

  1. det är nog bara för att du inte har nån lukt/smak kvar älskade..
    Nöätterna e gooa!

    SvaraRadera