söndag 31 oktober 2010

Första turen....runt tåghuset....

Jag och H tog en tur ut till XXL. Sjukt jävla jobbigt att ta sig dit kommunalt tar typ 1-1,5h och är 2-3 byten, men vi tog oss dit. Hela stället var sjukt stort. priserna vet jag inte om det var så mycket skillnad på det var kanske lite billigare men inte överdrivet, hitta dock det jag ville ha.


Korgen är sjukt stor men som sagt det var inte så billigt, sen var väll utbudet inte överdrivet bra heller klart dom hade flera alternativ på t.ex. tights, överdelar, skor. personalen är trevlig och man får den hjälp man behöver.

Hur som helt jag köpte skor och tights, sen var jag och H så hungriga att vi ville DÖDA, Blev jävligt dålig sushi på NEKO. Sen åkte vi hem till pojkarna som har varit hemma ensamma, tog en sväng med dom runt tåghuset och mätte upp sträckan. Det är 1,9 km. 


 På med kläderna i med ipoden och ut och springa, Det tog typ 8,36 att ta sig runt de knappa 2km, känns som att det gick lite för fort, jag orkade inte springa hela vägen utan gick 50-100m. kändes jävligt nice. Nu är det bara att fortsätta, om jag ligger i så kanske jag kommer kunna springa hem från jobbet (6km).

för första gångnen "Löpning" etiketten, hoppas inte sista. 

3 kommentarer:

  1. Grymt stolt över dig. hade velat följa med.. men tror du sprungit förbi mig för länge sedan..
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jo du fixar lätt de sex km snart. Ta det nu bara lugnt och förivra dig inte.
    Lycka till

    SvaraRadera
  3. Så, hur mycket ger du dig själv per löptur och vad är det du samlar till? ;)

    SvaraRadera