torsdag 28 oktober 2010

Välkommen till den nya bloggen.



För att inte någon ska tror att jag försöker rymma från min tävling som kanske inte var helt genom tänkt så kommer jag nu länka till den

Hilfe bitte, en tävling om löpning.

Vad jag glömde var typ det viktigaste i en tävling. att folk ska skriva ett inlägg om att dom ha tävlar och länka till mitt inlägg. well well det kostar att göra fel, fast det löser sig.

Välkommen till min nya blogg, jag kan inte lov men har en rätt starkkännsla för att den kommer vara full av massa totalt onödig text. Jag kan dock inte ta ansvar för om någon lär sig något. så det är som vanligt jag svamlar på om t.ex. hur mycket jag tycker om H, eller mitt nya nanoakvarium. eller kanske min cykel

Kul att du läser hoppas du hittar något vettig i allt svammel.


Så lite provocerande så folk blir lite arga och retar sig på mig Tack suzan

1 kommentar: