lördag 30 oktober 2010

The more you know...

Jag hadde FEL, till och med jätte fel, det visa sig att räkan inte alls var död den hade bara tappat sin jacka. Jag läste i en bok om räkor att dom kunde bli helt genomskinliga och dö. Det är också så att dem ömsar skal. Så när jag helg mata min Kardinaler så kom räkan fram från sitt gömmställe.


I helgen blir det att sova hos H, det var jätte tomt igår när vi besluta att vi skulle vara på olika håll. Vi prata lite i telefon och så med det är något jävligt jobbit med hennes telefon, den klipper och håller på så det är hel jobbig att förstå vad hon säger. Man får gissa ibland och be henne att upprepa sig. irriterande.  

Det är inget problem om man bor ihop *whink whink*

1 kommentar:

  1. vad glad jag blir!
    Tänkte väl att det kanske kunde vara nått sånt.. puh!
    Kändes så trist när du sa att han var död..

    SvaraRadera