tisdag 5 juli 2011

Aj, för i helvate.

Jag cykla hem från jobbet idag som vanligt, men det blev verkligen inte som vanligt denna gång. det första som var ovanligt var att jag såg någon jag kände, inte illa det. Min flickvän / sambo med hennes hudar Lurvtass och Kringlan.

Jag tänkte att jag skulla svänga in och heja lite innan jag skulle ta sista backen hem och låsa in cykeln. Så jag svängde lite och så körde jag på en sten jävel stor som en jävla knytnäve. framhjulet fick fakking punka och jag drog i backen hårt som ett jävla helvete. Fan vad det gjorde ont, låg kvar mitt i gatan ett tag och ojade mig över min olyka. Lurtass slet av sitt koppel och kom fram för att ge mig konstgjord andning.

H börja nästan gråta och Kringlan, ja han gjorde något annat. En herre som kanske såg olykan men mest troligen såg witenite på backen frågade hur det gick och vad som hade hänt.

Jag bli alltid lika glad när totala främlingar bryr sig, det ger mig hopp om att välden är bra och det är fina människor som bor här.

aj,. 
Så var göra det ont?

  • Armbågen 
  • V. hand
  • V. höft
Jag hade ju som plan att springa till jobbet imorgon, vi får väll se hur det blir med det. hoppas att det ska gå bra. 

1 kommentar:

  1. Hjärtat i halsgropen.. och plocka bajs samtidigt.. pinsamt och otroligt jobbigt!!

    SvaraRadera