torsdag 30 juni 2011

Hur orkar jag.

Jag fick en fråga av min låsas kompis.

-Hur orkar du skriva så mycket blog utan att få något tillbaka. Det är ju ingen som kommenterar, re-blogar eller prenumererar.

Jag fundera lite på det, mitt påstående om att det visst är folk som kommenterar, T.ex. MM, fredde, H och R. Det föll inte i god jord så att säga. Min låsas kompis anser att en kommentar i månaden inte är mycket att hänga i jul granen.

Hur som helst jag diskutera det med H när vi båda hade krupit ner i sängen, hon höll väll med min låsas kompis i att det kommenteras rätt dåligt på min blog.

Men jag gör det för att jag tycker om det, jag gillar att lämna ut mina inre tankar och mina rädslor. Jag har 5 riktiga vänner och så vitt jag vet läser 2 av dom min blog, det räcker rätt bra för mig. Sen läser ju LN det är ju kul.

Jag hade flera vänner förut men dom sluta höra av sig, min låsas kompis säger att det är för att dom tycker att jag är en svikare som bara tar och inte ger något tillbaka. Att jag skulle bara bry mig om mig själv.

Det är inte sant, jag bryr mig om massa saker.
T.ex:
Jag tycker om mitt jobb, gillar min sambo och hennes hundar, gillar även nötter, kött och sås, gillar också cykla/springa. Spelar rätt mycket xbox, mitt akvarium är fint också.

Hur som helst igår tals jag av mig mitt skägg och sen hade jag vuxen brottning med min halvt sovande sambo som jag nu har övertygat om att vi ska ha (nu kommer ett långt ord) alkoholfritt-alternativ-knyt-kalas-inflynings-saft-och-bullar-utan-socker-ta-med-vad-du-tycker-om-fest.

Du är välkomen, hör av dig angånde vägbeskrivning och mera exakt tid punkt.

Kakansteve@gmail.com
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar: