onsdag 29 juni 2011

Detta är min blogg kompis Rikard...

http://sistiklungan.blogspot.com/2011/06/detta-ar-jag-rickard.html
Han är sist i klungan.

Namn: kakan eller MinorLinx. (har ett riktigt namn men vem fan bryr sig om det.)
Jag är född: På landet, eller är född på ett sjukhus i Sverige (inget u-land barn för fan)
Växte upp i: ett torp med råttor stora som katter med en pappa och en mamma.
Men nu bor jag i: en lägenhet utan råttor, mamma eller pappa men med en Sambo+
Men jag skulle vilja bo i: Ett skit stort slott med torn och shit

Jag jobbar/pluggar som: Butikssäljare (ljuger mest hela tiden, men de är cred. Jobbar egentligen på min Mustasch)
Men vet du vad jag verkligen skulle vilja göra: äga ett framgångsrikt kafé och en butik som säljer böcker. (läser typ aldrig)
Tränar: mer än jag äter så jag går ner i vikt, är jävligt snabb och sjukt snyg naken. (löpning, cykel)
Meriter: kan springa hem från jobbet på 51min, har över 12000 poäng på xboxlive.com
Styrka: är sjuk bra på att vara jag, kan spela xbox 20h utan att äta någon mat, är jävligt snygg naken.
Svaghet: kakor (det är mitt kryptonit), är även jävligt dryg och ogillar mänskor i almenhet och tjocka i synnerhet.
Jag äter helst: KÖTT OCH SÅS. nötter (stoneage ITS)
Jag driker helst: Pysch, kranvatten, jos.

Sidan jag oftast besöker: youtube.com movescount.com
På fritiden brukar jag: fritid?? jag är sambo och jobbar hela tiden, har 3 akvarium, 1 terarium, 2 hundar, 2 cyklar, 2 löpskor-och-ett-par-SPDskor, en xbox och en dator....Fan ta fritid...
Men när ingen annan tittar på brukar jag: äta kakor(nej det gör jag inte), svära, kolla på youtube, duscha (fan ta dig om du kollar på mig när jag duschar)
Men börjat med: Va? jag har inte börjat med något..sluta glo jag är normal...okey?!
Jag skulle vila vara bäst i världen på: vad som helst, just nu är jag Semi bra på exsakt allt. jag är fan bäst på att vara överflödig, (ingen behöver mig men alla tvingas vara med mig)
Mål: Jag tror aldrig jag har gjort mål i någon sport överhuvudtaget, det är fan ELIT.
Om jag vann 5miljoner så skulle jag: köpa sjukt mycket gadgets och en glass.

Vill ni se mer av mig: då får ni fan hälsa på mig, bjuda på fika/middag. Kan även tanka mig att delta i ett evenemang du ska ha och bara sitta i ett hörn och se sur ut.

Den obligatoriska bilden, Denna är min kopp.

1 kommentar: